|


Beata Sobera-Baron
Założycielka i właścicielka CLiRO, neurologopeda, pedagog-terapeuta, neuroterapeuta II stopnia (EEG Biofeedback), terapeuta metody Tomatisa, terapeuta Integracji Sensorycznej, certyfikowany diagnosta ADOS-2 i ADI-R, nauczyciel akademicki. W CLIRO prowadzi szkolenia z zakresu emisji i higieny głosu, logopedii artystycznej, wczesnego wspomagania rozwoju mowy dziecka, technik koncentracji. Przeprowadza badania przesiewowe z zakresu zaburzeń mowy w placówkach edukacyjnych. Prowadzi kompleksowe terapie dzieci z zaburzeniami rozwojowymi. Odpowiada za przygotowanie i analizę programów terapeutycznych z wykorzystaniem innowacyjnych metod w tym EEG Biofeedback.
|
|


Joanna Mochnacz
Dyrektor CLIRO, nauczyciel wychowania przedszkolnego, oligofrenopedagog, logopeda, terapeuta EEG Biofeedback, terapeuta ręki i wzroku, certyfikowany diagnosta ADOS-2 i ADI-R. Ukończyła psychologie społeczną oraz kurs Treningu Umiejętności Społecznych. Wieloletni doradca metodyczny oraz nauczyciel akademicki. Autorka publikacji pedagogicznych z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. W CLIRO oprócz troszczenia się o zapewnienie profesjonalnych warunków do pracy i terapii zajmuje się prowadzeniem zajęć dziećmi, a także szkoleniami dla nauczycieli. Swoją energią i optymizmem pobudza do samodzielnej pracy i wytrwałości w dążeniu do celu. W pracy najważniejsze dla niej jest zbudowanie odpowiednich relacji i interakcji z pacjentem w oparciu o metody niedyrektywne oraz odkrycie unikalnej motywacji każdego z nas do działania.
|
|


Dorota Kuczyńska
Pedagog – terapeuta, trener EEG Biofeedback II stopnia, certyfikowany diagnosta ADOS-2 i ADI-R, instruktor tańca. W CLIRO prowadzi diagnozy i terapie pedagogiczne, a także warsztaty dla nauczycieli. Pracuje z dziećmi ze specyficznymi trudnościami edukacyjnymi oraz z wadami rozwojowymi. W pracy terapeutycznej wykorzystuje Metodę Dobrego Startu, elementy Symultaniczno-sekwencyjnej nauki czytania i inne różnorodne metody pracy z dziećmi, które poznaje regularnie szkoląc się i biorąc udział w licznych konferencjach organizowanych przez Polskie Towarzystwo Dysleksji. Zaraża dzieci muzyką prowadząc warsztaty taneczne i zajęcia rytmiczne.
|
|


Barbara Dziadkowiec-Macek
Absolwentka Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Lekarz w trakcie specjalizacji z zakresu psychiatrii dzieci i młodzieży. Pracuje w Oddziale Stacjonarnym i Oddziale Dziennym Psychiatrii dla Dzieci i Młodzieży w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Wrocławiu.
Związana naukowo z Katedrą Fizjologii i Patofizjologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu, gdzie obroniła Rozprawę Doktorską z wyróżnieniem. W swojej pracy zajmuje się w szczególności tematyką zaburzeń odżywiania. Prowadzi zajęcia ze studentami, jest też współautorem prac naukowych. Podczas studiów odbyła praktyki w renomowanych szpitalach zagranicznych (Berlin: Charite, Görlitz – Niemcy, Langenthal – Szwajcaria, Kijów-Ukraina).
Współpracuje z Poradniami Psychologiczno- Pedagogicznymi we Wrocławiu.
Ukończyła studia podyplomowe: „Niekomercyjne Badania Kliniczne – projektowanie, realizacja i zarządzanie”.
Regularnie pogłębia swoją wiedzę, uczestnicząc w kursach, szkoleniach oraz konferencjach naukowych poświęconych tematyce psychiatrii.
Posługuje się językami: angielskim, niemieckim i rosyjskim.
|
|


Gabriela Kubala
Koordynator zespołu logopedów.
Prowadzi diagnozy i terapię logopedyczną dzieci, młodzieży oraz dorosłych. Jest odpowiedzialna za przeprowadzenie badań przesiewowych z zakresu zaburzeń mowy w placówkach edukacyjnych współpracujących z CLiRO. Prowadzi także zajęcia logopedyczne w placówkach oświatowych. W trakcie terapii wykorzystuje masaż logopedyczny oraz różnorodne metody i techniki poznawane na szkoleniach i warsztatach. Jej mocną stroną jest łatwość nawiązywania kontaktów z dziećmi.
|
|


Anna Mulicka
Neurologopeda, pedagog – terapeuta. Prowadzi, diagnozy i terapię logopedyczną dzieci z wadami rozwojowymi oraz terapię neurologopedyczną dorosłych. W pracy z dziećmi zwraca szczególną uwagę, aby nawiązać z nimi dobrą relację. Zależy jej, aby mali pacjenci czerpali radość z uczestnictwa w zajęciach. W swojej pracy wykorzystuje metodę miofunkcjonalną Anity M. Kittel, masaże logopedyczne, różnorodne techniki wspomagające rozwój mowy. Korzysta z komunikacji wspomagającej (MAKATON). Śledzi nowinki logopedyczne i wykorzystuje je podczas zajęć. Prywatnie miłośniczka Ciasteczkowego Potwora.
|
|


Katarzyna Klimas
Psycholog o specjalności klinicznej, logopeda, trener RSA Biofeedback, certyfikowany diagnosta ADOS-2 i ADI-R. W CLIRO koordynuje zespół psychologów, prowadzi diagnozy, konsultacje, terapię psychologiczną, obserwacje grupowe i indywidualne w przedszkolach i szkołach. W swojej pracy stara się łączyć i wykorzystywać różnorodne metody terapeutyczne, stale poszukuje nowych rozwiązań, ceni sobie pracę zespołową.
W kręgu jej zainteresowań pozostaje głównie praca z dzieckiem i jego rodziną w obliczu różnych trudności rozwojowych i wychowawczych, jak również zagadnienia neuropsychologiczne oraz balbutologopedia.
|
|


Anna Błachut
Psycholog, certyfikowany diagnosta ADOS-2 i ADI-R, technik EEG, trener EEG Biofeedback, terapeuta Metody Tomatisa. Ania wykonuje badania EEG oraz badania metodą Tomatisa® (uwaga słuchowa). Trenuje z podopiecznymi koncentrację uwagi czy relaksację, prowadząc terapię EEG Biofeedback. Prowadzi także zajęcia taneczne oraz ruchowe dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych (Taniec i kropka). W swojej pracy stawia na rozwój przez zabawę. Wierzy, że budując w uczestnikach zajęć postawę wytrwałości i pewności siebie, zapewnia im narzędzia do odnoszenia sukcesów poza przestrzenią gabinetu..
|
|


Katarzyna Jakubczyk
Oligofrenopedagog , nauczyciel wspomagający. W CLiRO prowadzi zajęcia kynoterapeutyczne.
Pracuje ze swoimi certyfikowanymi psami terapeutycznymi, które jednocześnie są jej domowymi pupilami, najlepszymi kumplami oraz partnerami w pracy terapeutycznej i edukacyjnej.
|
|


Małgorzata Gibała
Fizjoterapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej, nauczyciel akademicki. W CLiRO prowadzi konsultacje i terapie z zakresu wad postawy, skolioz oraz integracji sensorycznej dzieci i młodzieży. Pracuje między innymi takimi metodami jak: PNF (w pedriatrii i skoliozach), Anatomy Trains-terapia tkanek głębokich, PRI – miokinematyczna odbudowa wzorców lędźwiowo – miedniczo -udowego, PRI – kompleks piersiowo – brzuszny, neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej, terapia ręki, terapia bazalna, trójpłaszczyznowa terapia manualna stóp.
|
|
 
Maja Adaszyńska
Logopeda, oligofrenopedagog, nauczyciel wczesnoszkolny, pedagog oraz terapeuta ręki. W naszej placówce prowadzi terapię logopedyczną dzieci, w tym również z wadami rozwojowymi. Jej mocną stroną jest cierpliwość, wrażliwość oraz kreatywność. Swoich pacjentów traktuje zawsze z zaangażowaniem, przyjaźnią i szacunkiem
|
|


Monika Zawadka
Fizjoterapeuta, certyfikowany terapeuta MTG I Integracji Sensorycznej W CLiRO Udziela konsultacji z zakresu fizjoterapii oraz prowadzi również zajęcia indywidualne dla dzieci w Przedszkolu Niebieski Domek.
|
|


Angelika Deska
Psycholog, terapeuta Integracji Sensorycznej, certyfikowany diagnosta Monachijskiej Funkcjonalnej Diagnostyki Rozwojowej. W CLiRO koordynuje pracę fizjoterapeutów oraz terapeutów Integracji Sensorycznej. Zajmuje się również terapią, konsultacją i diagnozą z zakresu psychologii oraz integracji sensorycznej. Głównym obszarem jej zainteresowań zawodowych jest praca z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz wspieranie ich rodzin. Stale szkoli się i rozwija w tym obszarze.
|
|


Dagmara Słobodzian-Drzewiecka
Logopeda, surdopedagog, oligofrenopedagog, terapeuta ręki. Terapeuta małych dzieci z wadą słuchu, z opóźnionym rozwojem mowy, afazją, spektrum autyzmu. W pracy wykorzystuje różnorodne metody terapeutyczne dostosowując je do potrzeb dziecka między innymi: metodę werbotonalną, trening słuchowy, masaże logopedyczne, kinezjotaping logopedyczny, elementy języka migowego. Do wyznaczonego celu terapeutycznego dociera w przyjaznej atmosferze i formie zabawy. Ceni sobie współpracę z rodzicem.
|
|
 
Marta Swolany
Fizjoterapeuta dziecięcy pracujący w koncepcji neurorozwojowej Bobath. Prowadzi terapię zarówno niemowląt jak i dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Ukończyła kursy z zakresu metody NDT Bobath Basic, NDT Bobath Baby, PNF oraz Kinesiotaping. Prowadzona terapia opiera się na podejściu holistycznym, kreatywności oraz dbaniu o uśmiech małych pacjentów.
|
|


Iwona Orlińska
Fizjoterapeuta specjalizujący się w terapii dzieci. Ma duże doświadczenie w pracy z niemowlakami, dziećmi ze schorzeniami neurologicznymi oraz wadami postawy.
Jest certyfikowanym terapeutą koncepcji NDT Bobath (NDT Bobath Dla Dzieci, NDT Bobath Baby), PNF, PNF w pediatrii, PNF w ortopedii. Stale poszerza swoje umiejętności i szuka jak najodpowiedniejszych metod w pracy. Ukończyła I st Integracji Sensorycznej.
|
|


Justyna Mehl-Czubak
Psycholog. W CLiRO prowadzi diagnozy, konsultacje i zajęcia psychologiczne z dziećmi i młodzieżą.
|
|


Svitlana Panasiuk
Psycholog dziecięcy i młodzieżowy, certyfikowany diagnosta ADOS-2 i ADI-R, Trener Umiejętności Społecznych. W CLIRO prowadzi diagnozy psychologiczne, udziela konsultacji dla rodziców, przeprowadza zajęcia dla dzieci potrzebujących wspomagania rozwoju oraz terapię psychologiczną dla młodzieży w zakresie radzenia sobie ze stresem, regulacji emocji i wsparcia w poszukiwaniu rozwiązań. Realizuje również zajęcia Treningu Umiejętności Społecznych. W pracy stawia na empatię, uczciwość i dostosowanie podejścia do indywidualnych potrzeb drugiego człowieka.Posługuje się również językiem ukraińskim, co umożliwia prowadzenie konsultacji i terapii także dla dzieci i rodzin ukraińskojęzycznych.
|