Beata Sobera-BaronZałożycielka i właścicielka CLiRO, neurologopeda, pedagog-terapeuta, neuroterapeuta II stopnia (EEG Biofeedback), terapeuta metody Tomatisa, terapeuta Integracji Sensorycznej, nauczyciel akademicki. W CLIRO prowadzi szkolenia z zakresu emisji i higieny głosu, logopedii artystycznej, wczesnego wspomagania rozwoju mowy dziecka, technik koncentracji. Przeprowadza badania przesiewowe z zakresu zaburzeń mowy w placówkach edukacyjnych. Prowadzi kompleksowe terapie dzieci z zaburzeniami rozwojowymi. Odpowiada za przygotowanie i analizę programów terapeutycznych z wykorzystaniem innowacyjnych metod w tym EEG Biofeedback.
|
Joanna MochnaczDyrektor CLIRO, nauczyciel wychowania przedszkolnego, oligofrenopedagog, logopeda, terapeuta EEG Biofeedback, terapeuta ręki i wzroku. Ukończyła psychologie społeczną oraz kurs Treningu Umiejętności Społecznych. Wieloletni doradca metodyczny oraz nauczyciel akademicki. Autorka publikacji pedagogicznych z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. W CLIRO oprócz troszczenia się o zapewnienie profesjonalnych warunków do pracy i terapii zajmuje się prowadzeniem zajęć dziećmi, a także szkoleniami dla nauczycieli. Swoją energią i optymizmem pobudza do samodzielnej pracy i wytrwałości w dążeniu do celu. W pracy najważniejsze dla niej jest zbudowanie odpowiednich relacji i interakcji z pacjentem w oparciu o metody niedyrektywne oraz odkrycie unikalnej motywacji każdego z nas do działania.
|
Dorota Kuczyńska (Kołodziej)Pedagog – terapeuta, trener EEG Biofeedback II stopnia, instruktor tańca. W CLIRO prowadzi diagnozy i terapie pedagogiczne, a także warsztaty dla nauczycieli. Pracuje z dziećmi ze specyficznymi trudnościami edukacyjnymi oraz z wadami rozwojowymi. W pracy terapeutycznej wykorzystuje Metodę Dobrego Startu, elementy Symultaniczno-sekwencyjnej nauki czytania i inne różnorodne metody pracy z dziećmi, które poznaje regularnie szkoląc się i biorąc udział w licznych konferencjach organizowanych przez Polskie Towarzystwo Dysleksji. Zaraża dzieci muzyką prowadząc warsztaty taneczne i zajęcia rytmiczne.
|
||
Gabriela KlimalaKoordynator zespołu logopedów.
|
Małgorzata Gibała (Tokarz)Fizjoterapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej. W CLiRO prowadzi konsultacje i terapie z zakresu wad postawy, skolioz oraz integracji sensorycznej dzieci i młodzieży. Pracuje między innymi takimi metodami jak PNF (w pedriatrii i skoliozach) oraz na tkankach miękkich (Anatomy Trains).
|
Anna MulickaNeurologopeda, pedagog – terapeuta. Prowadzi, diagnozy i terapię logopedyczną dzieci z wadami rozwojowymi oraz terapię neurologopedyczną dorosłych. W pracy z dziećmi zwraca szczególną uwagę, aby nawiązać z nimi dobrą relację. Zależy jej, aby mali pacjenci czerpali radość z uczestnictwa w zajęciach. W swojej pracy wykorzystuje metodę miofunkcjonalną Anity M. Kittel, masaże logopedyczne, różnorodne techniki wspomagające rozwój mowy. Korzysta z komunikacji wspomagającej (MAKATON). Śledzi nowinki logopedyczne i wykorzystuje je podczas zajęć. Prywatnie miłośniczka Ciasteczkowego Potwora.
|
||
Katarzyna KlimasPsycholog o specjalności klinicznej, logopeda, trener RSA Biofeedback. W CLIRO koordynuje zespół psychologów, prowadzi diagnozy, konsultacje, terapię psychologiczną, obserwacje grupowe i indywidualne w przedszkolach i szkołach. W swojej pracy stara się łączyć i wykorzystywać różnorodne metody terapeutyczne, stale poszukuje nowych rozwiązań, ceni sobie pracę zespołową. |
Joanna Bukowska-GolakPedagog specjalny, fizjoterapeuta, nauczyciel, terapeuta. Od wielu lat pracuje z dziećmi i młodzieżą prowadząc terapię i diagnozę pedagogiczną z zakresu zaburzeń rozwojowych o różnej etiologii, z niepełnosprawnością intelektualną, z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, z niepełnosprawnościami sprzężonymi. W swojej pracy wykorzystuje komunikację alternatywną AAC (Makaton, PECS , Boardmaker), terapię behawioralną, metodę Knillów, Masaż Shantala oraz arteterapię. Prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe z dziećmi i młodzieżą oraz szkolenia dla rodziców i nauczycieli. |
Katarzyna JakubczykOligofrenopedagog , nauczyciel wspomagający. W CLiRO prowadzi zajęcia kynoterapeutyczne.
|
||
Jolanta SiemieniukNeurologopeda, nauczyciel i wieloletni doradca metodyczny. Współautorka publikacji z zakresu dydaktyki, w tym między innymi na temat pracy z uczniami ze specyficznymi problemami edukacyjnymi. W CLiRO prowadzi diagnozy i terapie logopedyczne dzieci oraz zajęcia w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka. Praca z dziećmi jest jej pasją. |
Anna RukszaAnia prowadzi zajęcia taneczne oraz ruchowe dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych (Taniec i kropka). Wykonuje również badania EEG oraz badania metodą Tomatisa® (uwaga słuchowa). Trenuje z podopiecznymi koncentrację uwagi, prowadząc terapię EEG Biofeedback. W swojej pracy stawia na rozwój przez zabawę. Bardzo ceni sobie budowanie z małymi, jak i dużymi uczestnikami przyjacielskiej atmosfery na zajęciach. Studiuje psychologię na Uniwersytecie Opolskim. |
Kasia KnapikPracownik recepcji, koordynator pracy całego zespołu CLiRO i Przedszkola Niebieski Domek. Odpowiada za kontakty z naszymi pacjentami i ich rodzinami.
|
||
Marcelina PrzytulskaPsycholog, pedagog-terapeuta. Pracuje w Przedszkolu Niebieski Domek jako nauczyciel wspomagający. Prowadzi również Trening Umiejętności Społecznych dla różnych grup wiekowych oraz zajęcia indywidualne i grupowe z dziećmi. W pracy nie brakuje jej kreatywnych pomysłów na atrakcyjne zajęcia.
|
Klaudia KlemanTerapeuta pedagogiczny oraz długoletni nauczyciel w szkole podstawowej. Obecnie nauczyciel wspomagający w Przedszkolu Niebieski Domek. W centrum jej zainteresowań są zagadnienia związane ze specyficznymi trudnościami w nauce u dzieci oraz neurorehabilitacja w edukacji i terapii.
|
Asia PrądzyńskaPedagog, terapeuta. W Przedszkolu Niebieski Domek jest wychowawcą grupy terapeutycznej oraz prowadzi terapię pedagogiczną z dziećmi ze spektrum autyzmu. W swojej pracy kładzie duży nacisk na indywidualne podejście do każdego dziecka i realizację jego potrzeb. Swoje doświadczenie zdobywała podczas licznych wolontariatów. Jej ulubione metody pracy z dziećmi to Metoda Knillów, Metoda Dobrego Startu oraz Metoda Ruchu Rozwijającego.
|
||
Iwona OrlińskaFizjoterapeuta specjalizujący się w terapii dzieci. Ma duże doświadczenie w pracy z niemowlakami, dziećmi ze schorzeniami neurologicznymi oraz wadami postawy. |
Dominika FajlertNauczyciel grupy integracyjnej w Przedszkolu Niebieski Domek. Ukończyła pedagogikę opiekuńczo – wychowawczą i terapeutyczną. Buduje warsztat swojej pracy podczas licznych szkoleń i warsztatów. Jej ulubionymi metodami pracy są metoda aktywnego słuchania muzyki poważnej oraz sensoplastyka. Zawsze pełna pozytywnej energii optymistka, gotowa na nowe wyzwania.
|
Aleksandra DuszaPsycholog, ukończyła studia podyplomowe z terapii pedagogicznej z arteterapią i przygotowaniem pedagogicznym, szkoli się z zakresu terapii dzieci i młodzieży.
|
Klauzula informacyjna i Cookies | Projekt i wykonanie Perfect 3D Studio