Informacje ogólne
- Organizatorem szkoleń jest Niepubliczna Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „Cliro” w Opolu, wpisana do ewidencji niepublicznych placówek oświatowych nr 20/2013/1 wydaną przez Prezydenta Miasta Opola.
- Aktualna oferta wraz z cennikiem usług szkoleniowych jest dostępna na stronie internetowej: https://cliro.pl/szkolenia/
- Uczestnicy stacjonarnych form doskonalenia otrzymują odpowiednie zaświadczenie po zakończeniu zajęć.
Zgłoszenia
- Warunkiem skorzystania z usług szkoleniowych jest poprawne wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej https://cliro.pl/szkolenia/
- Zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc.
- O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
- Informacja o zakwalifikowaniu przekazywana jest drogą elektroniczną. Po uzyskaniu od Organizatora informacji o zakwalifikowaniu Uczestnik ma obowiązek wysłać potwierdzenie udziału (e-mail lub SMS).
Warunki płatności
- Podstawą płatności za usługi na rzecz podmiotów oświatowych jest Faktura wystawiona przez Organizatora. Organizator wystawia najpierw podmiotowi oświatowemu fakturę proforma na przelew, a po zakończeniu szkolenia fakturę końcową.
- W przypadku usług kierowanych do odbiorców indywidualnych Uczestnik zakwalifikowany na szkolenie otrzymuje Fakturę proforma, którą jest zobligowany opłacić przed rozpoczęciem formy doskonalenia, której ona dotyczy. Po otrzymaniu wpłaty Organizator wystawi fakturę właściwą, która zostanie przekazana podczas szkolenia lub wysłana na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
- O rezygnacji należy poinformować Organizatora za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (e-mail lub SMS) nie później niż 2 dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia.
- W przypadku rezygnacji po wskazanym wyżej terminie lub w przypadku niepoinformowania Organizatora o rezygnacji Organizator zastrzega sobie prawo wystawienia Faktury na kwotę 50% należności za szkolenie.
- W przypadku odwołania szkolenia Organizator zwróci wpłaconą kwotę w całości lub przeprowadzi szkolenie w innym terminie.
Reklamacje
- Zamawiający ma prawo do składania reklamacji usług szkoleniowych zgodnie z odpowiednimi przepisami Kodeksu cywilnego.
- Reklamacje można zgłaszać pocztą elektroniczną na adres e-mail: szkolenia@cliro.pl
- Reklamacja będzie rozpatrywana w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
- Informacja o sposobie załatwienia reklamacji wysyłana jest drogą elektroniczną na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
Prawa autorskie
- Materiały dydaktyczne przekazane Uczestnikom podczas form doskonalenia są przedmiotem praw autorskich organu prowadzącego Placówkę, szkoleniowców lub innych podmiotów współpracujących.
- Uczestnik ma prawo korzystania z materiałów wyłącznie w ramach dozwolonego użytku.
- Uczestnik nie jest uprawniony do korzystania z otrzymanych materiałów ponad zakres dozwolonego użytku, w szczególności nie może korzystać z materiałów w celach komercyjnych.
Zasady bezpieczeństwa podczas realizacji szkoleń stacjonarnych w trakcie epidemii SARS-CoV-2
- W celu zapobiegania rozprzestrzeniania się SARS-CoV-2 realizacja szkoleń stacjonarnych odbywa się zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego dla organizatorów spotkań biznesowych, szkoleń, konferencji i kongresów.
- Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa, o których mowa w pkt. 3-9.
- W szkoleniu mogą uczestniczyć wyłącznie osoby, które według swojej najlepszej wiedzy, nie są osobami zakażonymi oraz nie przebywają na kwarantannie lub pod nadzorem epidemiologicznym.
- Zaleca się, by w szkoleniach nie brały udziału osoby powyżej 70. roku życia i posiadające choroby przewlekłe.
- W przypadku wystąpienia niepokojących objawów w dniu szkolenia, uczestnik nie powinien na nie przychodzić, powinien pozostać w domu i postępować zgodnie z zaleceniami GIS.
- Uczestnicy zobowiązani są do zakrywania ust i nosa przez cały czas trwania szkolenia (np. maseczki, przyłbice).
- Uczestnicy powinni zachować między sobą bezpieczną odległość (co najmniej 1,5 m).
- Każdy uczestnik wchodzący do pomieszczenia, w którym odbywa się szkolenie, zobowiązany jest zdezynfekować ręce środkiem znajdującym się przy wejściu.
- Należy starać się nie dotykać dłońmi okolic twarzy, zwłaszcza ust, nosa i oczu, oraz regularnie myć ręce z mydłem zgodnie z instrukcją znajdującą się przy umywalce i dezynfekować dłonie środkiem na bazie alkoholu (min. 60%).
- Uczestnik zobowiązany jest niezwłocznie poinformować organizatora, jeżeli w trakcie szkolenia zaobserwuje u siebie niepokojące objawy (kaszel, duszności, gorączkę itd.).
Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
- Przesłanie zgłoszenia oznacza akceptację warunków regulaminu.
Klauzula informacyjna i Cookies | Projekt i wykonanie Perfect 3D Studio