Beata Sobera-BaronZałożycielka i właścicielka CLiRO, neurologopeda, pedagog-terapeuta, neuroterapeuta II stopnia (EEG Biofeedback), terapeuta metody Tomatisa, terapeuta Integracji Sensorycznej, nauczyciel akademicki. W CLIRO prowadzi szkolenia z zakresu emisji i higieny głosu, logopedii artystycznej, wczesnego wspomagania rozwoju mowy dziecka, technik koncentracji. Przeprowadza badania przesiewowe z zakresu zaburzeń mowy w placówkach edukacyjnych. Prowadzi kompleksowe terapie dzieci z zaburzeniami rozwojowymi. Odpowiada za przygotowanie i analizę programów terapeutycznych z wykorzystaniem innowacyjnych metod w tym EEG Biofeedback.
|
Joanna MochnaczDyrektor CLIRO, nauczyciel wychowania przedszkolnego, oligofrenopedagog, logopeda, terapeuta EEG Biofeedback, terapeuta ręki i wzroku. Ukończyła psychologie społeczną oraz kurs Treningu Umiejętności Społecznych. Wieloletni doradca metodyczny oraz nauczyciel akademicki. Autorka publikacji pedagogicznych z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. W CLIRO oprócz troszczenia się o zapewnienie profesjonalnych warunków do pracy i terapii zajmuje się prowadzeniem zajęć dziećmi, a także szkoleniami dla nauczycieli. Swoją energią i optymizmem pobudza do samodzielnej pracy i wytrwałości w dążeniu do celu. W pracy najważniejsze dla niej jest zbudowanie odpowiednich relacji i interakcji z pacjentem w oparciu o metody niedyrektywne oraz odkrycie unikalnej motywacji każdego z nas do działania.
|
Dorota KuczyńskaPedagog – terapeuta, trener EEG Biofeedback II stopnia, instruktor tańca. W CLIRO prowadzi diagnozy i terapie pedagogiczne, a także warsztaty dla nauczycieli. Pracuje z dziećmi ze specyficznymi trudnościami edukacyjnymi oraz z wadami rozwojowymi. W pracy terapeutycznej wykorzystuje Metodę Dobrego Startu, elementy Symultaniczno-sekwencyjnej nauki czytania i inne różnorodne metody pracy z dziećmi, które poznaje regularnie szkoląc się i biorąc udział w licznych konferencjach organizowanych przez Polskie Towarzystwo Dysleksji. Zaraża dzieci muzyką prowadząc warsztaty taneczne i zajęcia rytmiczne.
|
||
Gabriela KubalaKoordynator zespołu logopedów.
|
Małgorzata GibałaFizjoterapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej, nauczyciel akademicki. W CLiRO prowadzi konsultacje i terapie z zakresu wad postawy, skolioz oraz integracji sensorycznej dzieci i młodzieży. Pracuje między innymi takimi metodami jak: PNF (w pedriatrii i skoliozach), Anatomy Trains-terapia tkanek głębokich, PRI – miokinematyczna odbudowa wzorców lędźwiowo – miedniczo -udowego, PRI – kompleks piersiowo – brzuszny, neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej, terapia ręki, terapia bazalna, trójpłaszczyznowa terapia manualna stóp.
|
Anna MulickaNeurologopeda, pedagog – terapeuta. Prowadzi, diagnozy i terapię logopedyczną dzieci z wadami rozwojowymi oraz terapię neurologopedyczną dorosłych. W pracy z dziećmi zwraca szczególną uwagę, aby nawiązać z nimi dobrą relację. Zależy jej, aby mali pacjenci czerpali radość z uczestnictwa w zajęciach. W swojej pracy wykorzystuje metodę miofunkcjonalną Anity M. Kittel, masaże logopedyczne, różnorodne techniki wspomagające rozwój mowy. Korzysta z komunikacji wspomagającej (MAKATON). Śledzi nowinki logopedyczne i wykorzystuje je podczas zajęć. Prywatnie miłośniczka Ciasteczkowego Potwora.
|
||
Katarzyna KlimasPsycholog o specjalności klinicznej, logopeda, trener RSA Biofeedback. W CLIRO koordynuje zespół psychologów, prowadzi diagnozy, konsultacje, terapię psychologiczną, obserwacje grupowe i indywidualne w przedszkolach i szkołach. W swojej pracy stara się łączyć i wykorzystywać różnorodne metody terapeutyczne, stale poszukuje nowych rozwiązań, ceni sobie pracę zespołową. |
Anna RukszaAnia wykonuje badania EEG oraz badania metodą Tomatisa® (uwaga słuchowa). Trenuje z podopiecznymi koncentrację uwagi czy relaksację, prowadząc terapię EEG Biofeedback. Prowadzi także zajęcia taneczne oraz ruchowe dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych (Taniec i kropka). W swojej pracy stawia na rozwój przez zabawę. Wierzy, że budując w uczestnikach zajęć postawę wytrwałości i pewności siebie, zapewnia im narzędzia do odnoszenia sukcesów poza przestrzenią gabinetu.. |
Katarzyna JakubczykOligofrenopedagog , nauczyciel wspomagający. W CLiRO prowadzi zajęcia kynoterapeutyczne.
|
||
Jolanta SiemieniukNeurologopeda, nauczyciel i wieloletni doradca metodyczny. Współautorka publikacji z zakresu dydaktyki, w tym między innymi na temat pracy z uczniami ze specyficznymi problemami edukacyjnymi. W CLiRO prowadzi diagnozy i terapie logopedyczne dzieci oraz zajęcia w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka. Praca z dziećmi jest jej pasją. |
Maja AdaszyńskaLogopeda, oligofrenopedagog, nauczyciel wczesnoszkolny, pedagog oraz terapeuta ręki. W naszej placówce prowadzi terapię logopedyczną dzieci, w tym również z wadami rozwojowymi. Jej mocną stroną jest cierpliwość, wrażliwość oraz kreatywność. Swoich pacjentów traktuje zawsze z zaangażowaniem, przyjaźnią i szacunkiem
|
Monika ZawadkaFizjoterapeuta, certyfikowany terapeuta MTG I Integracji Sensorycznej W CLiRO Udziela konsultacji z zakresu fizjoterapii oraz prowadzi również zajęcia indywidualne dla dzieci w Przedszkolu Niebieski Domek.
|
||
Angelika DeskaPsycholog, terapeuta Integracji Sensorycznej, certyfikowany diagnosta Monachijskiej Funkcjonalnej Diagnostyki Rozwojowej. W CLiRO koordynuje pracę fizjoterapeutów oraz terapeutów Integracji Sensorycznej. Zajmuje się również terapią, konsultacją i diagnozą z zakresu psychologii oraz integracji sensorycznej. Głównym obszarem jej zainteresowań zawodowych jest praca z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz wspieranie ich rodzin. Stale szkoli się i rozwija w tym obszarze.
|
Dagmara Słobodzian-DrzewieckaLogopeda, surdopedagog, oligofrenopedagog, terapeuta ręki. Terapeuta małych dzieci z wadą słuchu, z opóźnionym rozwojem mowy, afazją, spektrum autyzmu. W pracy wykorzystuje różnorodne metody terapeutyczne dostosowując je do potrzeb dziecka między innymi: metodę werbotonalną, trening słuchowy, masaże logopedyczne, kinezjotaping logopedyczny, elementy języka migowego. Do wyznaczonego celu terapeutycznego dociera w przyjaznej atmosferze i formie zabawy. Ceni sobie współpracę z rodzicem.
|
Marta SwolanyFizjoterapeuta dziecięcy pracujący w koncepcji neurorozwojowej Bobath. Prowadzi terapię zarówno niemowląt jak i dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Ukończyła kursy z zakresu metody NDT Bobath Basic, NDT Bobath Baby, PNF oraz Kinesiotaping. Prowadzona terapia opiera się na podejściu holistycznym, kreatywności oraz dbaniu o uśmiech małych pacjentów.
|
||
Iwona OrlińskaFizjoterapeuta specjalizujący się w terapii dzieci. Ma duże doświadczenie w pracy z niemowlakami, dziećmi ze schorzeniami neurologicznymi oraz wadami postawy. |
Justyna Mehl-CzubakPsycholog. W CLiRO prowadzi diagnozy, konsultacje i zajęcia psychologiczne z dziećmi i młodzieżą.
|
Aleksandra DuszaPsycholog, ukończyła studia podyplomowe z terapii pedagogicznej z arteterapią i przygotowaniem pedagogicznym, szkoli się z zakresu terapii dzieci i młodzieży.
|
Monika CyganiukPedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej. Ukończyła kurs z zakresu Terapii poznawczo-behawioralnej, Treningu Umiejętności Społecznych oraz Terapii Ręki I i II stopnia. Posiada uprawnienia diagnostyczne. Stale podnosi swoje kwalifikacje biorąc udział w licznych szkoleniach. W CLIRO prowadzi również zajęcia Treningu Umiejętności Społecznych.
|
|
|
|
|
|
|
|
Klauzula informacyjna i Cookies | Projekt i wykonanie Perfect 3D Studio