Beata Sobera-BaronZałożycielka i właścicielka CLiRO, neurologopeda, pedagog-terapeuta, neuroterapeuta II stopnia (EEG Biofeedback), terapeuta metody Tomatisa, terapeuta Integracji Sensorycznej, nauczyciel akademicki. W CLIRO prowadzi szkolenia z zakresu emisji i higieny głosu, logopedii artystycznej, wczesnego wspomagania rozwoju mowy dziecka, technik koncentracji. Przeprowadza badania przesiewowe z zakresu zaburzeń mowy w placówkach edukacyjnych. Prowadzi kompleksowe terapie dzieci z zaburzeniami rozwojowymi. Odpowiada za przygotowanie i analizę programów terapeutycznych z wykorzystaniem innowacyjnych metod w tym EEG Biofeedback.
|
Joanna MochnaczDyrektor CLIRO, nauczyciel wychowania przedszkolnego, oligofrenopedagog, logopeda, terapeuta EEG Biofeedback, terapeuta ręki i wzroku. Ukończyła psychologie społeczną oraz kurs Treningu Umiejętności Społecznych. Wieloletni doradca metodyczny oraz nauczyciel akademicki. Autorka publikacji pedagogicznych z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. W CLIRO oprócz troszczenia się o zapewnienie profesjonalnych warunków do pracy i terapii zajmuje się prowadzeniem zajęć dziećmi, a także szkoleniami dla nauczycieli. Swoją energią i optymizmem pobudza do samodzielnej pracy i wytrwałości w dążeniu do celu. W pracy najważniejsze dla niej jest zbudowanie odpowiednich relacji i interakcji z pacjentem w oparciu o metody niedyrektywne oraz odkrycie unikalnej motywacji każdego z nas do działania.
|
Dorota KuczyńskaPedagog – terapeuta, trener EEG Biofeedback II stopnia, instruktor tańca. W CLIRO prowadzi diagnozy i terapie pedagogiczne, a także warsztaty dla nauczycieli. Pracuje z dziećmi ze specyficznymi trudnościami edukacyjnymi oraz z wadami rozwojowymi. W pracy terapeutycznej wykorzystuje Metodę Dobrego Startu, elementy Symultaniczno-sekwencyjnej nauki czytania i inne różnorodne metody pracy z dziećmi, które poznaje regularnie szkoląc się i biorąc udział w licznych konferencjach organizowanych przez Polskie Towarzystwo Dysleksji. Zaraża dzieci muzyką prowadząc warsztaty taneczne i zajęcia rytmiczne.
|
||
Gabriela KubalaKoordynator zespołu logopedów.
|
Małgorzata GibałaFizjoterapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej, nauczyciel akademicki. W CLiRO prowadzi konsultacje i terapie z zakresu wad postawy, skolioz oraz integracji sensorycznej dzieci i młodzieży. Pracuje między innymi takimi metodami jak: PNF (w pedriatrii i skoliozach), Anatomy Trains-terapia tkanek głębokich, PRI – miokinematyczna odbudowa wzorców lędźwiowo – miedniczo -udowego, PRI – kompleks piersiowo – brzuszny, neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej, terapia ręki, terapia bazalna, trójpłaszczyznowa terapia manualna stóp.
|
Anna MulickaNeurologopeda, pedagog – terapeuta. Prowadzi, diagnozy i terapię logopedyczną dzieci z wadami rozwojowymi oraz terapię neurologopedyczną dorosłych. W pracy z dziećmi zwraca szczególną uwagę, aby nawiązać z nimi dobrą relację. Zależy jej, aby mali pacjenci czerpali radość z uczestnictwa w zajęciach. W swojej pracy wykorzystuje metodę miofunkcjonalną Anity M. Kittel, masaże logopedyczne, różnorodne techniki wspomagające rozwój mowy. Korzysta z komunikacji wspomagającej (MAKATON). Śledzi nowinki logopedyczne i wykorzystuje je podczas zajęć. Prywatnie miłośniczka Ciasteczkowego Potwora.
|
||
Katarzyna KlimasPsycholog o specjalności klinicznej, logopeda, trener RSA Biofeedback. W CLIRO koordynuje zespół psychologów, prowadzi diagnozy, konsultacje, terapię psychologiczną, obserwacje grupowe i indywidualne w przedszkolach i szkołach. W swojej pracy stara się łączyć i wykorzystywać różnorodne metody terapeutyczne, stale poszukuje nowych rozwiązań, ceni sobie pracę zespołową. |
Alicja MaćczakPsycholog o specjalności klinicznej z przygotowaniem pedagogicznym. Ukończyła Studium Terapii Dzieci i Młodzieży w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii we Wrocławiu. Jest w trakcie studiów podyplomowych z zakresu Praktycznej Diagnozy Psychologicznej na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. W swojej pracy wykorzystuje również elementy Terapii Neurotaktylnej MNRI. W CLIRO prowadzi diagnozy, konsultacje oraz terapię psychologiczną. Pełni także rolę psychologa w Przedszkolu Niebieski Domek. Na co dzień stara się w sposób holistyczny podchodzić do trudności podopiecznych. |
Katarzyna JakubczykOligofrenopedagog , nauczyciel wspomagający. W CLiRO prowadzi zajęcia kynoterapeutyczne.
|
||
Jolanta SiemieniukNeurologopeda, nauczyciel i wieloletni doradca metodyczny. Współautorka publikacji z zakresu dydaktyki, w tym między innymi na temat pracy z uczniami ze specyficznymi problemami edukacyjnymi. W CLiRO prowadzi diagnozy i terapie logopedyczne dzieci oraz zajęcia w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka. Praca z dziećmi jest jej pasją. |
Anna RukszaAnia wykonuje badania EEG oraz badania metodą Tomatisa® (uwaga słuchowa). Trenuje z podopiecznymi koncentrację uwagi czy relaksację, prowadząc terapię EEG Biofeedback. Prowadzi także zajęcia taneczne oraz ruchowe dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych (Taniec i kropka). W swojej pracy stawia na rozwój przez zabawę. Wierzy, że budując w uczestnikach zajęć postawę wytrwałości i pewności siebie, zapewnia im narzędzia do odnoszenia sukcesów poza przestrzenią gabinetu. Oprócz działalności terapeutycznej, Ania zajmuje się obsługą projektów realizowanych w CLiRO i w Niebieskim Domku. |
Katarzyna KnapikTechnik badań EEG. Wykonuje badania EEG dzieci, młodzieży i dorosłych.
|
||
Angelika DeskaPsycholog, terapeuta Integracji Sensorycznej, certyfikowany diagnosta Monachijskiej Funkcjonalnej Diagnostyki Rozwojowej. W CLiRO koordynuje pracę fizjoterapeutów oraz terapeutów Integracji Sensorycznej. Zajmuje się również terapią, konsultacją i diagnozą z zakresu psychologii oraz integracji sensorycznej. Głównym obszarem jej zainteresowań zawodowych jest praca z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz wspieranie ich rodzin. Stale szkoli się i rozwija w tym obszarze.
|
Dagmara Słobodzian-DrzewieckaLogopeda, surdopedagog, oligofrenopedagog, terapeuta ręki. Terapeuta małych dzieci z wadą słuchu, z opóźnionym rozwojem mowy, afazją, spektrum autyzmu. W pracy wykorzystuje różnorodne metody terapeutyczne dostosowując je do potrzeb dziecka między innymi: metodę werbotonalną, trening słuchowy, masaże logopedyczne, kinezjotaping logopedyczny, elementy języka migowego. Do wyznaczonego celu terapeutycznego dociera w przyjaznej atmosferze i formie zabawy. Ceni sobie współpracę z rodzicem.
|
Kamila ZacharzKoordynator zespołu pedagogów. Pedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej – prowadzi diagnozy i terapie w obszarze SI. Ukończyła szkolenie I stopnia z terapii neurotaktylnej. Zajmuje się również diagnozą i terapią ręki oraz zaburzeń motoryki małej (ukończyła kurs I i II stopnia). Posiada ukończony kurs terapii funkcji poznawczych Instrumental Enrichment profesora Feuersteina.
|
||
Iwona OrlińskaFizjoterapeuta specjalizujący się w terapii dzieci. Ma duże doświadczenie w pracy z niemowlakami, dziećmi ze schorzeniami neurologicznymi oraz wadami postawy. |
Justyna Mehl-CzubakPsycholog. W CLiRO prowadzi diagnozy, konsultacje i zajęcia psychologiczne z dziećmi i młodzieżą.
|
Aleksandra DuszaPsycholog, ukończyła studia podyplomowe z terapii pedagogicznej z arteterapią i przygotowaniem pedagogicznym, szkoli się z zakresu terapii dzieci i młodzieży.
|
Maja AdaszyńskaLogopeda, oligofrenopedagog, nauczyciel wczesnoszkolny, pedagog oraz terapeuta ręki. W naszej placówce prowadzi terapię logopedyczną dzieci, w tym również z wadami rozwojowymi. Jej mocną stroną jest cierpliwość, wrażliwość oraz kreatywność. Swoich pacjentów traktuje zawsze z zaangażowaniem, przyjaźnią i szacunkiem. |
Dominika ForyśPedagog specjalny, nauczyciel wspomagający dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Prowadzi szkolenia z zakresu pedagogiki specjalnej. W CLiRO zajmuje się diagnozą oraz terapią pedagogiczną. W swojej pracy z dziećmi i młodzieżą zwraca szczególną uwagę na rozpoznanie ich potrzeb oraz wzmacnianie dobrostanu. Plan działań terapeutycznych zaczyna od nawiązania relacji z podopiecznym. Jest zwolennikiem koncepcji neuroróżnorodności.
|
Monika ZawadkaFizjoterapeuta, certyfikowany terapeuta MTG. W trakcie zdobywania kwalifikacji do pracy metodą integracji sensorycznej. W CLiRO udziela konsultacji z zakresu fizjoterapii oraz prowadzi zajęcia indywidualne dla dzieci w Przedszkolu Niebieski Domek.
|
Joanna LepichFizjoterapeuta, terapeuta SI, oligofrenopedagog . Ukończyła studia z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju małego dziecka, a także liczne kursy fizjoterapeutyczne między innymi: PNF podstawowy i rozwijający, 3 moduły kursu terapii tkanek miękkich J. Ciechomskiego oraz terapii manualnej. Przez wiele lat pracowała z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnościami. Wciąż jest zainteresowana nowymi metodami pracy i stara się rozwijać zawodowo. |
Grażyna SosnowskaTerapeuta pedagogiczny oraz terapeuta Integracji Sensorycznej, a także nauczyciel wychowania przedszkolnego. Posiada uprawnienia do terapii i diagnozy z dzieci w spektrum autyzmu. Pracowała jako nauczyciel wspomagający w przedszkolu a aktualnie jako pedagog specjalny. W poradni CLiRO zajmuje się terapią integracji sensorycznej. W pracy najważniejsze jest dla niej zbudowanie relacji na której można budować dobrą terapię.
|
Marta SwolanyFizjoterapeuta dziecięcy pracujący w koncepcji neurorozwojowej Bobath. Prowadzi terapię zarówno niemowląt jak i dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Ukończyła kursy z zakresu metody NDT Bobath Basic, NDT Bobath Baby, PNF oraz Kinesiotaping. Prowadzona terapia opiera się na podejściu holistycznym, kreatywności oraz dbaniu o uśmiech małych pacjentów.
|
Monika CyganiukPedagog, pracownik recepcji. Ukończyła kurs z zakresu Terapii poznawczo-behawioralnej, Treningu Umiejętności Społecznych oraz Terapii Ręki I i II stopnia. Posiada uprawnienia diagnostyczne. Jest w trakcie studiów magisterskich na kierunku Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z terapią zajęciową. Stale podnosi swoje kwalifikacje biorąc udział w licznych szkoleniach. W CLIRO zajmuje się obsługą recepcji i koordynowaniem pracy całego zespołu. Prowadzi zajęcia Treningu Umiejętności Społecznych. Zawsze służy pomocą w celu ustalenia terminu oraz rodzaju terapii indywidualnie dobranego do potrzeb Państwa dzieci. |
Weronika GrelaPracownik recepcji. Odpowiada za kontakty z pacjentami naszej poradni i ich rodzicami. Ukończyła studia pedagogiczne pierwszego stopnia. Zawsze otwarta na kontakt z drugim człowiekiem. Nie brakuje jej kreatywnych pomysłów jak również chęci do niesienia pomocy innym.
|
Jolanta Bryk-KowalskaNauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, pedagog–terapeuta, oligofrenopedagog, arteterapeuta. Systematycznie wzbogaca swoją wiedzę i warsztat pracy poprzez uczestnictwo w specjalistycznych kursach, szkoleniach i konferencjach. Jej pasją jest muzyka, prowadzi zajęcia indywidualnej terapii muzycznej połączone z nauką gry na instrumentach. W Cliro prowadzi indywidualną terapię pedagogiczną.
|
Klauzula informacyjna i Cookies | Projekt i wykonanie Perfect 3D Studio